Přeskočit na hlavní obsah

Dostala jsem rebarboru..




.. a vůbec jsem nevěděla, co s ní. Prošla jsem internet, knihy s recepty a všude se to recepty jenom hemží. Nakonec ale zvítězil můj starý otrhaný sešit s receptem na reveňový koláč, který jsem obohatila tvarohem a tudíž jsem z toho udělala ještě větší kalorickou bombu :D.



Nejprve jsem oloupala rebarboru, nakrájela na malé kousky, dala do hrnce, osladila a dala podusit. Rebarbora pustila velké množství šťávy. 
V misce jsem si umixovala 2 tvarohy, vajíčko, 1 vanilkový pudink a moučkový cukr dle chuti..
A jako poslední krok jsem se pustila do těsta, které se skládá z těchto surovin:
150 g másla
120 g cukru krupice
150 g polohrubé mouky
3 vejce
1/2 prášku do pečiva
6 lžic škrobové moučky

Utřela jsem máslo s cukrem, přidala vejce a vyšlehala do pěny. Přidala jsem ostatní suroviny, rozmixovala a těsto rozetřela na vymazaný a vysypaný plech. Na něj jsem rozetřela opatrně tvarohovou hmotu a navrch jsem poskládala přecezenou rebarboru. Vršek jsem ještě posypala skořicí a krupicovým cukrem. Koláč jsem vložila do předem vyhřáté trouby a pekla na 160°C na horkovzduch, dokud kraje nezezlátly.



Koláč je díky škrobu jemný a nadýchaný, prostě výborný. Fantazii se meze nekladou a lze navrch hodit jakékoli ovoce ;).



Přejeme dobrou chuť a těšíme se na váš komentář, až koláč upečete..

Renata


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečně hotové!

První šatičky, jejichž horní díl jsem zde již představila, jsou dokončeny. Trvalo to trochu déle, jelikož se mi rozbil stroj a musel se opravit. Už je ale zase v pořádku a tak se už zase pracuje a pracuje.. :) Bližší informace naleznete na  Fleru .   A zítra se vrhnu na další :) Nikol

Procházka Zawidowem..

Konečně jsem si udělala trochu času a upravila alespoň 3 fotky z prázdnin.. Prodlouženou cestou do obchodu v Zawidowě jsem trochu fotila moje dvě krásky :).  Strašně jim to spolu sluší a Zawidowské náměstí je plné úžasných koutků k focení.  Brzo dodám další fotky.. :) N.

Šťastný nový rok!